mugecelikkol tatlım valla 10.haftadan beri neler neler neler kullandım bi bilsen 🙈 33 haftaya kadar iyi geldik çatlak falan yoktu bunun gururunu yaşarken 33 den sonra fermuar gibi oldu cırt cırt cırt açıldı çatlaklar valla . Ne kullanırsan kullan yani kaçış yok 🙈 ama vazalin petrol içerikli bence hiç bulaşma Hindistan cevizi yağı , badem yağı , kantoron kullanabilirsin