Sevda5895 Kızlar 32. Haftamdayim ikinci gebeliğim ilk gebelikte hiç görmediğim tatmadigim ne kadar sancı acı varsa bunda yaşıyorum. Kalça kemiklerim o kadar sızlıyor ki az önce yerimden kalkıp adım atamadım. Benim gibi olan var mı aranızda neler yapıyorsunuz?
Esoo0698 Sevda5895 Benimde belim aynı durumda doğrulamıyorumda 30 haftalığım. Masaj yaptırdım kız kardeşime ertesi gün yerimden kalkamadım sıcak su torbasıda iyi gelmedi.. Tavsiye veren olur inşallah
Mom092 Sevda5895 benide bazen kalça ağrısı yakalıyor bacağımı atip yuruyemiyorum resmen cok fena bisey
Buseumut2011 Sevda5895 bende 27+4 haftalığım belimde ve kalçamda sürekli ağrı oluyo ve sürekli doktorum magnezyum kullanmamı söylüyo ki zaten kullanıyorum da az iş yapsam fazla ayakta kalsam belim tutuluyo geceleri bacağım kitleniyo vallahi ben çareyi yatmakta buldum bikaç gündür yemekten ve yürüyüşten başka hiç bişey yapmıyorum ağrılarım geçti resmen
Sevda5895 Buseumut2011 ben iş de yapmıyorum hiç sadece arada yoga yapıyorum neden olduğunu da anlayamıyorum
Buseumut2011 Sevda5895 canım çünkü bebek büyüdükçe ağırlık önde oluyo vücut dengesi bozuluyo Buda ağrılara sebep oluyo malesef bi çaresi yok.önerim yatakta ters yat bacaklarını mümkün olduğunca yatak başlığından destek alarak yukarı kaldır bi 10 dk falan kandolaşımını hızlandırıyo baya rahatlatıyo bide YouTube dan hamileler için olan esneme egzersizlerini yap özellikle sabah kalktığında yapmaya çalış 😉
Helinrojbinn Sevda5895 ilk kızımdada bundada aşırı çektim bel kaçşa bacak agrılarını uyutmuyor yürütmüyor çok çok canımı sıkan bi ağrı bu ama tek çaresi magnesyummuş ben düzenli kullanmıyorum kullandığım günler de rahat geçiyor onu fark ettim
Sevda5895 Buseumut2011 ne kadar esneme yoga hareketleri varsa yapıyorum ama anlam veremediğim şekilde aşırı derecede sancı çekiyorum 🙄
Buseumut2011 Sevda5895 canım o zaman doktorunla bi görüş bakalım belki farklı bi önerisi vardır benim doktorumun önerilerini paylaştım sizlerle 🙂 keşke acısız ağrısız geçse sürecimiz ama malesef içimizdeki minik canları da vücudumuz kabul etmeye çalışıyo içerde büyük bi savaş var aslında ne kadar biz dışardan anlamasakta anne olmanın zorlukları erkenden başlıyo sanırım 🤷♀️ Allah hepimize şifa versin sağ Salim bebeklerimizi kucağımıza alalım acılar ağrılar.unutulup gidicek allahın izniyle 🤲
istanbul3434 Sevda5895 bana da oluyor 31+1′deyim. Sanki bacagimin biri iptal oluyor adim atamiyorum. Yardim alarak kalkip hafif yuruyunce aciliyor. Cok yuruyus yaparsam daha beter agriyor. Hareketsiz kalmamak lazim ama cok hareket de yapabiliyor bazen. Ortasini bulmak lazim
Hira_meyren Sevda5895 bende 32 haftalıgim ve bende aynı durumdayım özellikle geceleri çok kötü oluyor insan yatarken dinlenir ben aci çekiyorum resmen kötü nur durum 4 .cu bebeğim benkmde hiçbirinde bu kadar ağrı çekmedim rabbim hayirlsiyla kurtarsın hepimizi
Aloneanqel Sevda5895 bende 31+6 yım canım çok şükür 🙏🏻. ilk gebeliğim ama Aynı ağrıları yaşıyorum. Kalça kemiğim benim de aşırı ağrıyor. Genelde uzanıp dinleniyorum veya yavaş hareket ediyorum. Çareslni bende bulamadım
Hanz Sevda5895 ben hamile kaldigimdan beri hep kalcama kramp giriyordu felcli gibi oluyordum yürüyemiyordum doktorum solgar magnezyum yazdı aldım ve cok sukur hic kas agrim yok
1PrensAnnesi Sevda5895 ay bende ilk gebeliğimde çok çektim adım attırmazdı sol kalçam doğduktan sonra bile 2 sene kadar sızladı ama bu gebeliğimde bişeyim kalmadı oldukça iyiyim ağrısızm🧡