aybke123 Kasıklarımda 10 dk da 1 bıçak saplanır gibi batma oluyor 3-4 sn sonra geçiyor. 18. Haftadayız. Acaba bu durumu yaşayanlar var mı?
Buseumut2011 aybke123 canım 27+4 deyim bende baya yaşadım bu sancıları bazen farklı yerlerde hissediceksin tamamen rahimin büyümesine bağlı bebeği taşıyabilmek için sürekli genişleyen rahim içerde sancılara batışmalara sebep oluyo korkma hiç eğer kontrollerinde bebekte ve sende bi sıkıntı yoksa tek sebebi söylediğim gibi 😉
Minnaklokumum Şuan tam da onu yaşıyorum 15 haftalığım 😔bugün yola gittim yol mu yordu üşüttüm mü diye düşünüyordum bu arada benim bebeğim aşağıda progestan ve iğne kullanıyorum inşallah kötü bişey değildir geç saat dr ada sorulmaz 😔🤲🏻
aybke123 Buseumut2011 çok teşekkür ederim doktora gittim doktor durumunuz gayet iyi dedi. Söylediklerimle içim rahatladı gerçekten 🙏🏻
Minnaklokumum aybke123 çok şükür olmadı kimseye olmasın bütün anneler yavrularına kavuşsun sağlıkla inşallah 🤲🏻