Şuan 7 haftalık hamileyim ama daha kalp atışını duymaya gitmedim sağlık ocağındaki ebe önümüzdeki hafta git dedi büyüsün biraz daha dedi benim sorum şu biraz tedirgin oldum kasığımda hissediyorum, bazen agrı oluyor bazen dürtme gibi oluyor eğer kalbi atmıyor olsa hissedermiyim bunları? 😳