Selam kızlar. Nasıl geçiyor hamilelik ? Benim 2 gündür kasılma şeklinde bi toparlanmalar olmaya başladı ilk hamileliğim çok bi bilgim yok bu yüzden :) ama doktoruma yazdım normalmiş doğuma hazırlıkmış. Bir de arada rahimde iğne batması gibi batmalar oluyor kısa süreli bi kaç kere tekrarlıyor sonra geçiyor. Veee bu ara akşamları ellerimin ve ayaklarımın şiştiğini farkettim. Sizde durumlar nasıl ?