Pelin_Gnyr hamilelikte kanama normal değil, bende kendi kanamamda öğrendim , benim hiç bir şey yokken Sadece o gün ev işi derken kendimi çok yormuştum kanama oldu ama 3-4 damla şeklinde acile gittim bebeğin eşinin ön duvara doğru baktığını öğrendim 15 haftalık hamileydim o zaman şuan doktor bana herşeyi yasakladı sadece istirahat ediyorum bence kesinlikle gitmelisin birşey yoksa bile için rahatlasın