23 haftalığız şükür şimdilik bi sıkıntımız yok ama çok evhamlı biriyim anksiyete problemim de var forumda gezundukçe okuyorum hanımlar yazmış rahim ağzı kısaymış erken doğum olabilir vs diye erken doğum olup olmicağını nasıl anlarız ne gibi belirtiler verir doktor alttan muayene etmeden ultrasona bakıp anlayabilir mi bu durumu