eleef Hamileliğimin 32+1 haftasındayım kızlar, akşamları karnım taş gibi oluyor çok şişiyorum artık gaz yapıcak diye yemek yiyemez oldum. Bana gaz yaptığını düşündüğüm herşeyi yemeyi bıraktım ama yinede akşamları çok sorun yaşıyorum rahat tuvaletede çıkamıyorum. Bu kadar şişkinlik ve rahatsızlık yaşayan varmı kızlar. Erken doğum riskim var hep yatar pozisyondayım nerdeyse çok canım yanmaya başladı artık 😔
Ohaezgi eleef kayısı ye canım birde evde biraz yürü doğumdan sonra bile yürütüyolar ya gaz çıksın diye, ayrıca doktoruna danıştın mı belki daha iyi bişey önerir
Aysenurogretmen eleef bende 6+6 haftamdayım aynı bendede şişkinlik ve gaz oluyor normal mi ki acaba kendimi sanki 9 aylık hamile gibi hissediyorum karnım çok şişiyor gazdan
Mom6 eleef Bende 21+4 üm akşam ile sabah arasında dünya fark var akşamları hamile göbeği oluyor bildiğin aşırı şişiyorum 😒
kerimannesi eleef ben kivi oneriyorum oncedeb kabiz olurdum cikamazdim fark ettim ki kivi yedigimdeb beridir kabizlik yok ve sanki bagirsaklarim boşaldı
Pnrbyr-2555 Bende 9+6 haftalık hamileyim bende sürekli öyle oluyorum bir şey yesem de yemesem de karnım patlayacakmış gibi oluyor. Düzensiz beslenmek de öyle yapıyormuş sanırım
ilkim_55 Başlarda vardı. 37 hafta olduk 2 gündür tekrar başladı. Allah düşmanımın başına vermesin çok zor. Ne yiyeceğini şaşırıyor insan. Ayağımın altına sıcak su torbası koyuyorum fayda ediyor. Çünkü gaz sıkışması sadece yediklerimizden değil üşütüncede oluyor
eleef Bende ayaklarıma sıcak su torbası koyuyorum, kefir içiyorum hergün doktor kefir önerdi, kayısı falan da yiyorum ama yinede akşamları şişiyorum 😔 şu zamanları kolaylıkla atlatsakta hepimiz yavrularımıza kavuşsak 🤲🏻
kerimannesi eleef mideyede iyi geliyormus eger yanma varsa iyice yakiyo sonra yuruyusle hic bisey kalmıyor