Kızlar 13+2yiz ben şimdiden sola yatmaya başladım bazen sağda yatıyorum solda şiddetli bel ağrım var doktorada söyledim normaldir parol kullanabilirsin dedi ama decavit ve ferrum kullanıorum zatenn başka ilaç kullanmak istemiyorum yürürken bile belim acıyo ne zaman geçrr bu 1 haftadır var sizdede oluyor mu