Mayıs ayında düşük yaptım tam 12 haftalikken doktor adet olana kadar korun sonrasinda tekrardan dusunebilirsin dedi ama biz 6 ay ara verdik ve şuan 5+6 hamileyim tekrardan ayni seyleri yaşamaktan çok korkuyorum ve bu korkuyla çok stres yapıyorum 4+6 kan verdim beta degerim 198 çıktı yarın tekrardan vericem insallah yukselmistir