rananur74 Ben 26 haftalık şeker testi yüksek cikti tedavi basladim bir yolu sikinti cikar mi yoksa doktorla gorustum dogum bir risk yok dediler ama net öğrenmek istiyorum siz şeker yüksek tedavi basladinizmi? Yorumla bekliyorum
Baybymucize rananur74 tedavi olarak diyetisyene gidiyorsun sana Yemen gerekenleri söylüyor ve her gün şekerini ölçüyorsun daha daha artarsa ki diyetle düzelir şeker ilacı veriyorlar
babyneseli Sena34 benim yüksek çıktı şuan diyet yapıyorum, diyet ile kontrol altına alınmazsa insülinle devam edilecek o aşamaya gelmemek için çok dikkat ediyorum. Bir sürü riski var nasıl yok dedi doktor acaba ?