Benim de 3.28 çıkmıştı ,önlem amaçlı 25 mg levitron mu ne bi ilaç var onu aldım , 1 ay sonra 2.48 e düştü 13.haftada. ilacı kullanmaya devam ediyorum ama. Bence sen de mutlaka bir dahiliye doktoruna görün , doktorun öyle söyledi ise. Geçmiş olsun inşallah