Sevgi09- internette okuduğumuz herşey doğru değil malesef.. haftan ileriymiş ama kendini şartlama sola yatmak gerçekten iyi ödem tutmuyorsun şahsen ben ona bağlıyorum zor alıştırdım kendimi ama insan yoruluyor sağımada dönüp uyuyakalıyorum sabah öyle uyanıyorum 35 olduk bi sıkıntı yaşamadım çok şükür dediğim gibi arkana minder alarak belini destekle hafif çapraz yatarsın yorulduğun zamanlarda bide solunda yatarken bacak aranda mutlaka yastık felan olsun dümdüz yatmak daha yorucu oluyor