Gebelikte normal olmayan durumlarda oluyor normalde görülebiliyor yapılacak yorumlardan cok hekiminün dediği önemlidir stresde bu konuda cok riskli bir unsur sonuçta herkeste farklı sebepler nedeni ile agrı olmus olabilir önemli olan sende neden olduğudur bence sadece hekiminin dedikleri ile ilerle burdan yazılanlarla sadece strese girer acaba bundanmı diye kendini yersin.