Se-ri-fe-46 ben günde 1,5 paket içiyordum hatta koah başlangıcı oldu sigaradan,doktor bırakmazsan makineye bağlanıcak artık dedi bırakamadım, sonra adet günümde test yaptırdım hamile olduğumu öğrendim 4 haftalıktı o anda elimdeki sigarayı söndürdüm ve bıraktım,18. Haftadayız şuan o günden beri ağzıma sürmedim,3 aydan fazla oldu ilk başlarda canım çok çekti ama dumanında bile durmadım. Çünkü bebeğim herşeyden önemli. Ben ölücektim bırakamadım ama bebeğim için bıraktım.