Geçen hafta kontrole gittiğimde 35 +1 dim ve bebek kilosu 2450 gram dedi doktorum bugün tekrar gittiğimde ise 2500 gram dedi ve 1 hafta boyunca sürekli et balık tavuk muz manadina ceviz yedim çok ümitliydim 2700 2800 diye beklerken 2500 ölçtü doktorum moralmen çöktüm doktorum bebeğinn oksijenin yeterli olduğunu suyumun yeteri olduğunu söyledi natye bağlandım onun sonucuda iyi dedi ve 30 aralığa doğumumu planladı ama 1 haftada 50 gram bana çok az geldi 😒