Smyy Bugün doktor kontrolüm vardı ve bebeğimin doğum pozisyonunda olduğunu öğrendim. Doğuma kadar bu pozisyon değişir mi acaba ? Çevremdekiler erken doğum yapabilirsin diye beni endişelendiriyorlar da 🤔
Babyboymom Smyy yok cnm ne alakası var. Ben de o haftalardayım doktor dedikş bebek yerini iyi kullanıyor o yüzden iyi dedi
Denizim Smyy degisebilir daha cok kucuk,aynida kalabilir bu illaki erken dogum belirtisi degil benek kanala girse belki derdim,icini ferah tut
1987gokce Smyy 29 haftaligim bebeğim makat gelişliymis şuanda ama değişir daha çok vaktimiz var endişe etme. Kimseyi de dinleme
merry8y Smyy 28 de benimde doğum pozisyonundaydı ondan sonra kaç defa değişti🙈 hiç alakası yok erken doğumla eğer açılman vs yoksa☺
1987gokce Smyy ya hayatım her hamile kalan operatör doktor herkes herseyi der ama Allah'ın dediği olur pozitif düşün her zaman 💕