Pembekar benimde o haftalarda aşırı başım ağrıyordu, hatta tek şikayetim baş ağrısıydı. Ölüyordum ağrıdan hiç birşey kullanmadım çektim o ağrıyı. Ama şu nette satılan taşlar var onlardan kullanablirsiniz mentollü alına şakaklara sürülüyormuş. Bende alicam deyip oyalayıp durdum kendimi ama almak nasip olmadı 😀