Ben 20 gün önce covid oldum. 25 haftalık hamileydim. Covid için hiçbir ilaç vermediler hamile olduğum için. Sadece parol kullanabileceğimi söyledi doktorum. Ama ilaçlardan ziyade covidin kan pıhtılaşmasına sebep olabileceği gerekçesiyle hem covidle ilgili doktorlar hem de kendi kadın doğum doktorum 1 ay kan sulandırıcı iğneye başlamamı uygun gördüler. Şimdi her gün o iğneyi vuruyorum.