BTSG04 MirayGuldali her kadının ortak derdi ev işleri zaten. Benimde kedim var her gün ev süpürmek bile yoruyor insanı 🤷🏻♀️
Zuhal6234 Rumy belki senin olmadı ama başka insanların olabilir olasılık bu riske atmamak için söyledi Dr
Rumy Zuhal6234 doğum zaten riskli birşey her türlüsü Almanyada suda doğum çok yaygın ve hiç de şikayeti olan duymadım. Türkiyede çok bilinmediği için doktorlar da mesafeli yaklaşıyor herkes nasıl rahat ederse öyle doğursun
Tugcecantfn MirayGuldali Ben de 39 gün önce dogum yaptım suda Doğurdum Ve pişman Deilim Yine olsa Yine suda İsterim Çnkü Çatala Çıkıp O pozisyonda dogurmak Beni çok Geriyor İlk doğumum Çatal Da Doğurdum Oyuzden Suda tercih ettim Aşırı rahat 😌 tabi Herkesin kendi kararı
Tugcecantfn MirayGuldali insallah Sagsalim alirsin bebişini Kucagına Dogumun olduktan sonra Dogum postunu bekliyorum 😌😌
Hozdemir MirayGuldali bende ilk.kizim da istemiştim ama Dr annenin de bebeğinde enfeksiyon riskinin daha çok arttığını söylemişti. Şimdi de zaten korona varken daha riskli olur gibi geldi gene siz xoktorunuza danışın 😊
MirayGuldali Hozdemir doktorumla konuştum zaten olumlu konuştu sadece 😇 Corona içinse su dolduran küvetlere tek kullanımlık küvet boyutunda poşet geçiriyorlarmış o yüzden içim rahat,yani corona olmasa da geçiriyorlarmış hıjyen açısından😌
T-aksoy Rumy bu yazdıklarını okudum iyi ki bende suda doğumu araştırıyordum. Gerçekten suda olduğunda kendi kendine mi doğumu gerçekleştiryorsun kimse müdahele etmiyor mu? Ve sancılar varken nasıl ıkınmadan durabildin ☺️ Birde sancıları azaltıyor demi su gevşettiği için. Doğumdan biraz tırsıyorum. Epiduralde almak istemiyorum ıkınma hissi kaybolur iş daha zorlaşır diye.
MirayGuldali T-aksoy aynı ben😳 ikilemde kaldım suda doğum mu yoksa epidural normal mi🤷🏽♀️ Ama su sıcak oldugu için ağrıyı belli bi ölçüde azaltıyormuş diyorlar,ve kaslar yumuşadığı için sıcak sudan ıkınma daha kolay oluyormuş ve yırtılma olmayabiliyormuş 🤔
T-aksoy MirayGuldali aynen öyle benim kuzenimde 2 ay önce doğum yaptı oda suyun çok rahatlattığını hatta suya girdikten sonra 20 dk uyuduğunu söyledi 😅ama o tam su içine doğum yapmayı tercih etmemiş dışarı çıkmış son fazda.
MirayGuldali T-aksoy evet o da olabilir 😌 zaten bebeğin çıkış anı değilde sancı dalgaları ağrılıymış çok bakalım🤷🏽♀️
Rumy Su sancıları hafifletti baya ve evet herşeyi tek yaptım bebeğin göbeğini eşim kesti, doktor dikiş atmaya geldi sadece. Ama tabi ebe sürekli yanımızdaydı sadece doğuma müdahele etmedi yoksa kontrol altındaydık