Gerçekten bilmeyenler panik yapanlar için bu postu açmak istedim. Geçen hafta ufak bir lekelenme geçirdim ama bir kaybım olduğu için tüm önlemler alındı hatta hastanede yatışım yapıldı. Bir haftadır da istirahat modundayım o yüzden fazlasıyla buralarda takılmaya başladım. Gün içinde o kadar çok kanamam var postları görüyorum ki.. ve altına yazılan benim de olmuştu korkma geçer gibi yanıtları. Böyle bir post gördüğüm an yazıp hastaneye gitmesi gerektiğini söylüyorum ki olması gereken budur.
Kanamanın her türlüsü ama her türlüsü tehlike teşkil eder. Hiç bir sorun olmayadabilir ama büyük bir sorun da olabilir. sonradan pişman olmamak için lütfen öyle bir şey görürseniz doktorunuzla iletişime geçin ya da hastaneye gidin. Buraya post açarak kimse size yardımcı olamaz!!!
Bir de bu postların altına kahverengi ise bir şey olmaz diyenler oluyor. Sanırım uzman doktorlar. Burada gerçekten birbirimize yardımcı olmak istiyorsak lütfen net konuşmalardan uzak duralım ve imkanımız varsa hatta yoksa da yaratmaya çalışıp her türlü kanamada lekelenmede hastaneye koşalım. İnşallah hiç kimse yaşamasın ama bir kişi bile okuyup bilinçlenirse ne mutlu bana.