Powermom ben bugün gittim bilgi almak için odayı gördüm
Normal doğum 3.000 sezeryan 3.500 epidural 4.000
1gece yatiliyo
Anne yatağında tepede tül var
Bebek pusetini suslemiyolar yattığı kuvetmi neyse.
Çikolata var
Anne bebek masajı var
Küçük bi bebek bakım çantası veriliyo dendi
Anne bebek masajı
Ilk muayeneler ücretsiz
5poz doğum fotoğrafı var
Kapı süsü var eve götürebiliyormuşuz
Bunlar varmış. Ama bana gezdirdikleri oda cok küçük geldi🙄 bu hastanede gelenlere ikram edilmek icin masa hazırlamayı düşünüyodum sığmaz yani. Bu kadar