Sinemaziz07 15 haftaya girdik şuan ☺☺ 12 haftalıkken doktorumuz %70 kız olabilir ama çok erken daha hazırlık yapmayın demişti. 1 ay snra gelin tekrar demişti 😊
NilayKorkmazIlhan Sinemaziz07 banada doktorum aynı şekilde 12haftalıkken %70 kız demişti ama 16. Haftada erkek olduğunu öğrendik çok şaşırmıştım 👶🏻
ozdenarda ayy siz boyle soleynce ben cok umutsuzlandm nedense 😢😢suan 10+3 teym 12 de randevum var hem ikili test hemde cinsiyet icin
deletedmom211 Benc3 kızlar 12 hafta çok erken bana solemedi doktor ama bazılarına soluyor solese bile .net olmaz ben öğrenmedim 16 haftaligim yani 🤣🤣😣
SerapUGR Benimde cumartesi renkli ultrasonumuz var inşallah öğreniriz 21.haftaya girmiş olcaz ozaman 😊🙏