Bebek kendine yer açtığı için organlarınız yer değiştiriyor malum artık hızla büyüyecek. 26.hafta hergün kaburgalarım kırılıyor gibi acı çekiyorum doktorum da normalde çok zayıf olduğum için vücudumun daha hassas olduğunu söyledi ağrılar normalmiş. Tabiki siz de doktorunuza mutlaka söyleyin en iyisini o bilecektir ama içinizi ferah tutun herkeste olan birşey diye tahmin ediyorum🎈🦋