27 kasımda kürtaj oldum ilk gebeliğimdi. Patoloji sonucum temiz geldi. Bugün doktor kontrolüne ikinci gidişimdi rahmim toparlanmıs ve temiz cıktım. Doktorum ben sormadan hamile kaldıgın an gel aspirin baslatıcaz sonra kalbini duydugumuz an ise iğneye başlayalım dedi. Kan pıhtısı testi yaptırmak istiyorum ama siz iğne verecekseniz yaptırmaya hiç gerek yok o zaman dedim( cünkü onun sonucunda da iğne veriliyor diye) evet gerek yok ama aklında kalacaksa yaptır dedi. Sizce testi yaptırmalı mıyım?(cünkü iğne verecek her türlü) bir de hiç bir test yapmadan etmeden iğne baslatmak iyi bir şey mi ? Başından bu tarz olay geçen varsa yorumlaşabilir miyim güzel anneler 🌸