Pinarrrrr Kızlar hamilelikte sigara içen varmı aranızda dürüst olun lütfen ben hamile olduğumu duyunca bıraktım ama şimdi resmen sigara aşeriyorum etrafımda herkes içiyor bende koklayıp bırakıyorum
Ladess Aynen bende öyle ,hamileliğimi öğrndimğim an bıraktım ,fakat tiksinmelerim geçince nildiğin canım sigara çekiyor koklamıyorum kaçıyorum çünkü kendimden korkuyorum,telkin ediyorum sürekli kendimi hayır hamilesin ,asla diyerek....
ManolyaGulatan Açıkçası ben içtim halada Arada Canım çektikçe bir iki nefes aşıp bırakıyorum çok nadir bir tane yi tek bitiriyorum bazende gümde bir iki tane içmiş oluyorum durduramadım kendimi içtikten sonra vicdan azabınçelsemde canım cekiyor sürekli
Biricik ManolyaGulatan içmeyin arkadaşlar içmeyin, bebeğinizin ne sucu var ona bunu yasatmaya hakkınız yok ben çok üzülüyorum sigara içen annelere