iyi akşamlar arkadaşlar.
ben hamileliğimin 9 cu haftasındayım. 2 gündür koyu kahve renkli akıntı görüyorum ve bu beni tedirgin ediyor. doktor muayene ettiğinde hiç bir sorun yok demişti. benim ilk hamileliğim, acemiyim tabii. pek bir bilgim yok. böyle bir şeyle karşılaşanınız oldu mu aranızda?