Merhaba arkadaşlar ben bir buçuk ay önce düşük yaptım bebeğim beş haftalıktı ilk hamileliğimdi ve çok ağrılı çok zor oldu kanamam yaklaşık iki hafta sürdü ve son verdiğim kan tahlilinde kanımda hcgb hormonu kalmamıştı bu yüzden kürtaja gerek yok dedi doktorum. Düşük bitikten bir hafta sonra her ay olduğum gibi ay sonunda adetim geldi sorun yoktu ama iki gündür gene düşükte gelen kahverengi parçalar gelmeye başladı ve çok sancım var düşük yapan varsa aranızda bu normal mi ne yapmam gerekiyor? Bu arada karantinada olduğum için doktora gidemiyorum o yüzden size sormak istedim belki başından geçen vardır diye…