Yasemin2344 Kızlar son 1 ayda devlette sezeryanla doğum yapanlar varmı varsa isteğe bağlı genel anestezi uyguluyolarmi virüsten sebep yapmıyorlar diye duydum bendede panik atak var devlette yapicam doğumu korkuyorum
gozde_sarisoy Yasemin2344 benimde kalbimde ritim bozukluğu var çok merak ediyorum bende şehir hastanesinde yapıcam ikinci doğumum
Yasemin2344 Bebislerimiz yok ben mecburi sezeryan olucam 2. Çocuğum olucak 1. De sezeryandi ama özelde yapmıştım ondan sordum canim
Yasemin2344 gozde_sarisoy ya sorun sezeryan değil belden aşağı uyusmak istemiyorum genel anestezi istiyorum panik atak var bende virusten sebep yapmiyolar diye duydum insallah yoktur öyle bisey ya
gozde_sarisoy Yasemin2344 bende genel anestezi mi yoksa yarım mı onu merak ediyorum zaten sezaryen mecburi
Melike48 Yasemin2344 bende aynı şeyleri burda okuduğum için geçen hafta direk doktoruma sordum öyle bişey yok dedi genel yapılıyor dedi belden uyuşma mevzusunu istemediğim için sordum benimde iknci doğumum ilk sezeryandı genel o yüzden sordum yapılıyormuş
1prenses1prensim Yasemin2344 evet cnm 18ocak sezeryan gunumu aldim ve anestezi doktoru onay verirken beldne uyusmali dedi ben iztemiyorum korkuyorum falan dedim covidden dolayi yapmiyoruz genel anestezi dedi ama dogum yaocagin gun ki anestezi doktoruyla tekrar konusursun ona bagli degismek dedi insallah genel olurum bende panik var cunki korkuyorum
Yasemin2344 1prenses1prensim bende salı günü sezeryana giricem pazartesi test için gel dedi bende konuşcam bakalım