Ebrar3435 Prenses21 ben 13+0 oldum hala karnım yok 😂kişiden kişiye değişir belki son aylara doğru şişer o zaman bebek artık tamamen büyüdüğü için bazılarınınsa daha erken çıkıyor 🤷♀️🤷♀️
Mahbuss Prenses21 27. Haftadan sonra çıkmaya başladı canım hala öyle büyük bir göbek yok kıyafetlerle saklayabiliyorum İç karınla alakalı darsa çabuk çıkıyor genişse geç çıkıyor 😊
Savciergoc Benim ilk hamileliğim de 28. Hafta da çok az dı karnım ,şuan ikinci hamileliğim ama 20. Hafta da şişti baya karnım
hilal_au Kişiden kişiye değişiyor sanırım, benim 16.haftada çok bol giymezsem saklanmayacak kadar göbeğim çıkmıştı
cryingbaby Prenses21 ben 17+4 olmama ragmen yeni cıkıyor karnim, ama bi kiz arkadasim 13 haftalikken 5 aylik gibiydi🤣☺️
MervErdo Ben 23teyim hala öyle ahım şahım karnım yokkişiye göre değişir benim arkadaşımla günümüze kadar eynıyız o patlamaya hazır bomba gibi bende tık yok
Ayaegulyunus Prenses21 bizde şuan 15+1 olduk hala çıkmadı 😊 ne zaman çıkar merak ediyorum artık kendini belli etsin istiyorum 😊😊😊
Ozge1708 Prenses21 Bende 20 haftalık oldum canm daha çıkmadı hala göbeğim.Bilmeyenler hamile olduğuna inanmaz.