Busraveminisi1 Bgmky ben lansinoh aldım canım ama çok etkili değil dediler ilaveten garmastan pomad aldım öveni çok
Serifeisitmir Bgmky canım ben lansinoh kullandım ama pek bir faydasını görmedim ama kullanacaksan da mutlaka emzirmeden önce yıka
Busraveminisi1 Bgmky diğer marka daha bitkisel ve silmeye gerek kalmadan emzirmeye devam edilebiliyor instagramda takip ettiğim bebek hemşiresi tavsiyesiyle araştırıp aldım bende
Edacaliis1 En çok lansinoh markasında memnuniyet duydum bende ondan alıcam 😊 sürdükten sonra emzirebiliyomuşsun silmeye gerek kalmıyo bebeğe bi zararı olmuyomuş
Sebis3232 Bende hem gümüş kapak hemde krem aldım da kaçıncı haftada kullanmamız lazım bilmiyorum kimisi sadece kapak da çok etkili diyo