[silindi] Arkadaşlar 13 hafta 4 gündeyim ama iştahım asla yok sizinde öyle mi ? Sabahları asla birşey yemek istemiyorum ve çok halsizim iştah açıcı şeyler önerir misiniz çok rahatsızım bu durumdan 😔
Eliffk Bu haftalarda çok normal canım bebeğin de besin olarak çok şeye ihtiyacı yok şimdilik kafana takmak daha çok etkiler onu. 20 haftadan sonra çok açılacak bu ne diyeceksin