Birde hanımlar birsey sormak istiyorum tecrübesi olanlar yazabilirmi.3 cm acıklığım var erken doğum riskim vardı ben sezeryan istiyorum ama doktorum da bebek anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi diyor 1 gün bile cok kıymetli dedi su an 37 haftalığım sanırım 39 kadar bekleticek beni bu aralar nişan dedikleri olayıda yasıyorum sanırım acılma olduktan ne kadar süre sonra doğumunuz gercekleşti