Kızlar öncelikle Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu🤗
Tanıyanlar vardır aranızda çok rahat bir hamilelik geçirdim ufak tefek korkular yaşadık kanamam oldu 2 Hafta hiç kalmadan yattım ilk 4 ay mide bulantılarım oldu ama aşırı şarsmadi beni en basindan beri sezeryan düşünüyordum normal doğumdan çok korkuyorum ve ıyiki sezeryan seçmişim gelelim doğum anına 9 aralık gece heyecandan gram uyku yok sabah 6 da yatisim yapıldı nst bağlandı damar yolu açıldı saat 08.05 ’te ameliyat haneye alındım o kadar güzel karsilandim ki bir an korkum endişem gitti anestezi uzmanı geldi iğneyi yaptı inanın hiç hissetmiyorsunuz yavaş yavaş uyuşmaya başlayınca yatırdılar beni artık saniyeler sonra oğlum kucağımda olucaktı ve başladılar hiç bir şey hissetmiyorsunuz çekiştireler falan hiç birini hissetmedim sadece oğlumu çıkarırken karnıma bastirlar o an kötüydü sadece kanala girmemişti cunki oğlum kanala yerleştirip öyle aldılar anlık ağrı sonra oğlumu çıkardılar yanıma koydular o kadar güzeldi ki tarifi yok oğlumun ilk kontrolleri yapıldı dikişini attılar odamıza çıktık 8.45 ’te öğlen 2 ye kadar hiç bir şey yitip icirmediler sonra yürütmeye kaldırlar yürümekte o kadar zor değil alışıyorsunuz bir süre sonra ama hastaneden sonra ki 3 gün çok zorlandım oturup kalktıkça agrım çok oldu hatta oğluma bakamıyorum diye çok ağladım eşim olmadan lavobaya bile gidemiyordum çok zordu 3 günden sonra ayaklaniyorsunuz şimdi oğlum mışıl mışıl uyuyor yanımda 💚💛
Sorularınız varsa cevaplayabilirim 🤗