Leman3 Kızlar bacak arasında asırı baskı hıss edıyorum.yurumekde zorluk cekıyorum o derecede.sankı bebegın kafasını sıkıstırıyorum.sizdede oylemi?
Leman3 Aynurr16 aynen evde yurumeyım zorlasdı.sancım tutarsa yanı dırek hasteneye gıtmelıyım sankı bebek cıktı cıkacaq