ogluileannesi Lekelenmem var progestan kullanıyorum bugün bir de siyaha yakın pıhtı gördüm 🥺 bilgisi olan yaşayan var mı
MihricanA ogluileannesi Kac haftaliksin ve doktora neden gitmiyorsun? Ilaca rağmen pıhtı gelmesinin normal olduğunu düşünmüyorum üstte kalsin belki bilen çıkar
ogluileannesi MihricanA 3 gün önce gittim iğne vuruldum progestan ilaç da kullanıyorum ama bi bitmedi pzt kontrolüm öncesinde sizlere de danışmak istedim. 6+5 im kese etrafında kanama yok herşey yolunda görünüyor demişti ama bitmiyor 😢
Ferise34 ogluileannesi sizinle aynı durumu yaşıyorum. 6 haftalık civarı gebeyim. Kese ve bebek göründü. Pazartesi kalp atışları için gideceğim. Benden de siyah pıhtı gibi yapı geldi. Fitil ve iğne kullanıyorum. Siz atlattınız mı bu durumu
Almilaaa Önemli bir durum olabilir ama kendinizi strese sokmayın. Pazartesiye çok var henüz, beklememenizi öneririm