Tuba04 Güzel annelerim belim kalınlaştı göbek desen haliyle çıktı çok korkuyorum zayıflasam bile belim ve göbeğimden gitmeyecek diye gider mi ? İlk doğumum olacak belim hamilelikten önce 61 cm di şimdi üzülüyorum ve korkuyorum
-2cocuklu Tuba04 dogumdan sonra gezmeye gittigimiz yerde tartılmıştık eşimle ondan fazla çıkınca okadar utandim ki birsürü insanin içinde bi hirsla 1 sene icin de 63 kiloya geri düştüm canim hic biride kalmamisti dogumda 82 kiloydum
Gulsen4224 Tuba04 azmedersen olur cnm ben 54 ile hamile kalmıştım ilk bebeğime 14kilo aldım 68 oldum doğum yaptım 1 haftada 5,6 kilo verdim gerisi heldi 58 57 gördüm şimdi ikinci gebelik 61 ile kaldım 64 üm hepsi gider sen iste 🌸💕
aezgi Tuba04 amin canım insallah kac kilo aldın aslında emek verdikten sonra verilir diye düşünüyorum yapanlardan neyimiz eksik🙃 ben doğumdan sornasını düşündüğümden kilo olayına cok dikkat ettim
Tuba04 aezgi kuzum 52 ile hamile kaldım şuna 18. Haftadayım 2 kilo aldım ama bel ve göbek önde gidiyor o korkutuyor beni peki sen
aezgi Tuba04 aynı kalmısız canım hemen hemen 53 le kaldım ben 63 oldum 37. Haftam sadece göbeğim var oda 9 aylık gibi bile değil ic karnım geniş sanırım öyle düşünüyorum allahın izniyle bi doğursam toparlandığım gibi plates 😃
Tuba04 aezgi ay maşallah ya umarım bende siz gibi çok kilo almam bence siz eski halinize rahatça dönersiniz rica etsem göbeğinizi atabilir misiniz
tugce_25 Zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır 😂 35 haftaligim 20 kilo aldim oburikse arkadas oldum bakalım zor olacak ama ins doğumdan sonra veririm 😔
tugce_25 Tuba04 doğumdan sonra da süt olayi var düşünmemeye çalışıyorum ama yinede aklıma takılmıyo değil bakalım herseyin hayirlisi
Dilaam Tuba04 yok valla hiç bı şey kalmadı eski kıyafetlerim büyük bile geliyordu bel göbek öncekinden de inceldi zayıflayınca ve 20 kilo almıştım hamileyken ama normal doğum yaptım belki göbeğinin hiç kapllmamasi bunla da alakalı olabilir