Sermec27 Emineufuk 12 haftalık hamıleyım ve hiç belirtim yok valla inşallah içerde durumlar iyidir 🤲🥰
Emineufuk 2 gundur sol boslugum mu desem sol tarafimda bi agri var kabizlikda var biraz nedr bileniniz varmi ?
Dunyam35 Bende 12+5oldum hepimiz cinsiyeti merakla bekliyoz öğrenen varmı rabbim öncelikle sağlıkla kucağımıza alırız inşallah🤰🏻
Esra_80_ Emineufuk aynen benimde ilk bebeğim hastaneye her gittimde endişe ediyorum açıkçası bir kurgu oluşuyor nedense🤷♀️
isimsiz123 Canım annelerim yalnız değilmişim bende 11+3 üm Allah izin verirse ikizlere hamileyim belirtilerimin olmaması canımı sıkıyordu .