GamzeArmi 22 haftalık hanileyim.Kızlar 3 boyutlu ultrason ne zaman yaptırılıyor? Yaptırmak istiyorum.Yaptıran var mı ?
Ozgeulnc GamzeArmi 20-24 haftalar arası bakılıyor bende iki gün önce gittim 24+5 im çok güzel birşeydi gerçekten maliyeti o kadar yüksek olmasada keşke herkes baktırabilse 🙏 kendi doktorumda 3d ile bazen bakıyor fakat perinatolog daha ayrıntılı ve uzmanlık alanında olduğundan çok daha net sonuçlar veriyor 🤰🏼
nurgulmurat 24 haftaya kadar yapiliyor ben 22,haftada yaptirmistim canim doktorunla konus bu haftalarda yaparlar
GamzeArmi nurgulmurat ama bana doktorum yüz görüntüsü daha net çıkması açısından 27 haftada daha iyi olur dedi diğer organları için ayrıntılı yaptırdım fakat elime bi görüntü verilmedi
Deletedmom35 24 haftaya kdr yapılıyor evet tavsiye ederim unutulmaz anlar yaşıyorsunuz 😊 bebişte sağlıklı çıktımı ohhh değmeyin keyfimize sağlıkla inşallah 🙏🏻🌹
Ozgeulnc GamzeArmi bana da siyah beyaz verdi doktor 3boyutlu fakat rica ettim telefonla bana kendi kayıtını gönderdi fotoğraf gibi çıkarttım bebeğimde maşallah poz vermiş gibi net çıktı ☺
nurgulmurat GamzeArmi benimkisi yuzunu gostermedi 22 de iki hafta sonra kontrol yazdi sonuç 24 de de göstermedi net olarak 😊