Kızlar 2 gündür ara ara sancım oluyordu kaşığımda ve bebeğim sürekli toplanıyordu bugün doktoruma yazdım gel hemen dedi rahim ağzında kısalma olmuş enfeksiyon çıktı .serum falan taktılar antibiyotik başladık.benim gibi oluşta vaktinde doğum yapan varmı yardımcı olurmusunuz ?