Merhaba Kızlar. 11 aylık kızım var. Yaklaşık 3 aylıktan sonra gece uykularımız çok düzensizleşti. Şuan ki durumumuzu anlatayım; akşam 20.30 gibi uyku o saatsen 07:00 kadar her yarım ve duruma göre bir saate bir uyku meme uyku . Çok yoruldum ne önerirsiniz bu durumu yaşayan var mı lütfen fikir verin bana