Arkadaşlar merhaba. Hamile oldugumu öğrendiğimde sağ ve solda olmak üzere 2 cm ve 3 cm lik kistlerim vardı. Şuan 15. Haftadayım ve kistlerim hormonlardan dolayı 5cm - 6 cm oldu. Böyle durumda olan var mı? Bebek büyüdükçe o küçülür demişti doktor ama büyümeye devam ediyor. Bunun bebeğe zararı olur mu. Bilgisi olanlar benimle paylaşırsa sevinirim 🙏