Yarın tam 20. Haftaya gireceğiz inşallah 🌸 nasıl gidiyor sizler neler yapıyorsunuz
Betus-27 2 hafta sonra 20 haftalik olcaz🙏🙏olcaz
Aryam-15-15 30lara gelelim hemen 😅😅
Çok şükür bende 20. Haftadayım bulantılar geçmedi miyde yanması başladı 🤭
Mercimekmom mide yanması değilde bende de ekşime oluyor ara ara😅
Betus-27 ağızdaki acılıkdan mı bahsediyorsunuz bende oda var 😂😂😂
Mercimekmom evet evet her gün olmasa da ara ata olmaya başladı ☺️