Salı günü normal doğum yapmak için gittim fitil ve suni ile doğumum olucaktı oncesinde 1santim açılmam vardı fakat bebek kanala henüz girmemisti salı günü yatış yaptik doktor muayne ettiğinde 3santim acılmam olmustu 1günde.fakat kafası kanalda degildi doktorum fitil bıraktı içine aradan 1saat gecmeden benm hafif ağrı sancılarım başladı.ebe alttan her seferinde baktiginda açılmam 3santim oldugunu söylüyordu. yani sancım tavan ağrıdan duramicak haldeydim artık. 5saat kendimi zorlayarak sancı çektim nst de sancılarm çok yüksekti ve hiç dinmiyordu karnım taş gibiydi doktorum alttan muayne ettiginde 5 saatte sadece 1santim ilerleme olmustu ve ben bunu duydugumda ben artık dayanamiyorum diye ağlıyorum doktor seçenekleri sunuyor istersen epidural yapalım ama normal doğum kesin yaparsın diyemem dedi sezaryen doğumdan kortuğum icin ben o ağrıyla biraz daha dusunelim diyorum kayınvalidem ve eşim ağrılarımdan dolayı beni öyle görmeye dayanamadılar. sezaryen icin ikna etmeye başladılar ağlayarak doğumhaneye girdim.doktorum muayne ettiginde bebegin kilosu 3800 oldugu icin normale uygun demisti fakat bebegim 4kilo 50gram ve 53 santim olarak doğdu kesinlikle normal dogum yapamazmissin ve benm açılman bu yuzden olmadigini söyledi bebegim kilosu normale engel bir durummuş 5 saat boşuna direnmişim dedim 😁 sezaryen doğum yapildiginda doktoruma bumuydu yani bitti mi simdi dedim ve arkadaşlar hemen o gece ayaklandım ve beni yürütmeye calisti hemsireler beni bırakın ben kendim yururum dedim ve o gün sütüm geldi ebe emzirme yöntemini gösterdi bebeğim kolaylikla emiyor beni bugün ücüncü günüm ve eşimle dışarı bile cıktık yani o an emin olun doğsunda nasıl doğarsa doğsun diye dusunuyorsunuz ben her 2 doğumuda tavsiye ederim amacım normal doğumdan korkutmak değil en azindan her 2 doğumuda azda olsa tattim diyorum onemli olan sonuca odaklanmak ne şekilde geldiği inanın hiç önemli değil diyorsunuz 😊 bu arada hastane de sadece 1takım kiyafet ve 6 tane bez islak mendil kendim icin pijama takimi ve 1tanede alt pijama depend doktorum kullanma dedi hasta bezi kullandm birde kahve makinemi goturdum kahve ve cay ictim en cokda bol su icmek gerekli kisacasi 1 tane orta boy valizle gittik hepsi geri geldi diyebilirim 1tane poşetle gitsek yeterliymis 😁 Sonunda buda bitti diyorum zaman su gibi geçti bizde evde bir ses olması bile farklı bir duygu eşim her bebek ağladiğında gece ses nerden geliyor diye sıçrıyor 😂 bebek uyurken nefes alıyor mu diye bakıp duruyor bu arada öncesinde baba olmaya hazır değildi smdi görseniz oğlum diye gözünün içine bakıp ilgileniyor 😁