Sevde3333 Krmnaslsi umut ismi çok hoş. 2 isim olsun diyosaniz baska isim düşünün bence burak olmamış .:)
Krmnaslsi Sevde3333 aslında tek düşünüyoruz ama iki isim de hoşumuza gidiyor karar veremedik bi türlü. 😐
ikizminikler Krmnaslsi Burak umut hızlı söylenince ulama oluyor k ile u birleşiyor güzel durmuyor tam tersi daha güzel duruyor 😂 bende türkçe hocası gibi ona takılıverdim.. yani illa o isimleri beğendiyseniz yer değiştirebilirsiniz diye söylüyorum