ikizminikler Nisaa46 süt salatalık elma dene… biraz erken başlamış senin yangın normaldede yaşıyormuydun yeni mi oldu ? İnşallah düzelirsin bi daha yaşamazsın bi kere yaşadım hayatımın iğrenç saatleriydi 😂
Ozbek42 Nisaa46 bende yaşadım sabah kalkar kalmaz tuzlu çubuk kraker yiyordum ve her yanmada leblebi yedim o şekilde geçmişti o dönem suan 37 deyim yine başladı 😊 ilaç kullanıyorum mecburen
merve8026 Nisaa46 ben renni şurup içiyorum biraz rahatlatıyor yemekleri baharatlı yeme çikolata da yakıyor mideyi bol bol su iç yemek yedikten sonra da hemen uzanma
eftelya1 Nisaa46 çam sakızı çiğneyin kesinlikle faydasını göreceksiniz bulamazsanız damla sakızı deneyin
Edae Benim de öyle şuan yatınca daha kötü oluyor nasıl geçecek bilmiyorım. Bilen biri yardımcı olsa keşke
Nisaa46 ikizminikler Şuan o saatleri yaşıyorum ama her akşam oluyo bu bilmiyorum önce olmuyordu yaa saçımı çıkıyo acaba😂😂😂
ikizminikler Nisaa46 saçla onun bi ilgisi yokmuş ya batıl inanç 😂 öyleyse benimkiler kel doğar 😂 sabahları yediklerine dikkat et baharatlı salçalı şeyleri tüketme hafif sağlıklı şeylerle beslen bi gözlemle bakalım azalma oluyormu
tubiii0106 Ayni durumdan muzdaribim az once doktoruma yazdm ne uyuyabiliyirm ne bisey yiyebiliyorm mahvoldm hap ismi yazdi hastren duo yarin alcam cnku mahvoldm
tubiii0106 Nisaa46 artik bana fayda etmiyo sut elma salatalik soda hicbiri fayda etmiyo en son doktoruma yazdm insanin her yedgi sey mi yakar mahvoldm ya gece mide yanmasiyla uyaniyrm