Seymanurkurhan Kızlar merhaba,6 haftalık gebeyim. Kalp atışını henüz duymadık. Fakat 2 gündür kahverengi akıntım var bu durumu yaşayanlar var mı ?
Bulutsevdasi Seymanurkurhan merhabalar canım bende keseyi salı günü gördüm. Kalp atışını duymadık gün verildi. Bende de salı günü kontrolden sonra başladı. Şeffaf akıntı karışık kıvamlı kahverengi akıntı. Doktora gittik sabah erkenden düşük tehditi olduğunu söyledi. Progestan verdi ama bugün geçti toplamda 2 gün sürdü ben yinede kullanıyorum. Zaten progestan gebelik hormonu. Zararı yok ama gebelik durumlarını belirginleştirdi bende haksızlık ve yorgunluk başladı. Ama sen mutlaka doktora git. Pembe ve kırmızı görürsen çok daha kötü olur
Eminikk53 Seymanurkurhan bende de oldu bide ben mal gibi bekledim geçmesini çevremdekiler normaldir yerleşme kanaması fln dediler baktım olmuyo böyle gittim kesenin altında kan birikmiş düşük tehlikesi var dedi. Hap verdi 1 hafta kullandım kesildi . Doktora git
Halide_zehra Seymanurkurhan hemen doktora git seni korkutmak istemiyorum ama ben kahverengi lekeyle 2aylıkken düşük yapmıştım hiç ihmal etme