KuebTur kızlar adetim gecikti ama emin olmak için test yapmayacağım biraz daha bekliyorum. Kasıklarımda ve hafif sırtıma doğru batmalar oluyor sizce neden? acaba hamilelik belirtisi mi?
Eymirinannesi KuebTur belirtiler de var neden yapmıyorsunuz ki belki pozitif yada En azından stresten geciktiyse olursunuz belki.
Ohaezgi KuebTur yap canım eğer bebek varsa hemen vitaminlerini falan alırsın riske atma bebişi, allah kalbine göre versin inşallah🤲🏻
Melike0642 Benimde iki üç gün önceden öyle olmuştu canım adet olacam gibi ağrılarım falan oldu 4 gün gecikti test yapmıştım üç dört gün geçtiyse hemen test yap 😊