krmzoje merhaba canlar. Bende 11 Aralık’ta ignemi vuruldum sabırla bekliyorum bugün 6.gun covid oldum üzülüyorum çok umarım etkilemez süreci kendime dikkat ediyorum ilaç kullanmadim ama bol bol doğal besinlerle hafif atlatiyorum şükür. Sizce etkiler mi ?