Angelsmom Ssenaa Emeklemek ve secde pozisyonunda eğilmek, emeklemek bunlar düzeltebilir. Bir de youtube da bununla ilgili videolar var onlara bakabilirsiniz 😊
imren91 Ssenaa Çatı muayeneniz yapıldı mı? Arkadaşımın da aynısı olmuştu ama onun kanala yan girmişti , nedenini çatının dar olması demişti doktoru
Busraveminisi1 Ssenaa dizlerinizi koltuğa koyup destek alıp koltuk önüne doğru başınız yerde ellerinizle denge kurup beş dakika her gün durabilirsiniz doktorum tavsiye etmişti
Nurunannesiii12 Yuruyus yapiyor musun etkili oldugunu duymustum baska farkli bi fikrim yok . Ters gelirse sezaryen le alirlar dogumda dimi.
Ssenaa Nurunannesiii12 Annecik53 ah çok can yakıcı bütün hareketlerinin aşağıda olması ve baskı yapması. Yurumeyı ve gökyüzünü çok özledim. Hergün doğurmadığım için seviniyorum 😩
Nilirem Ssenaa bende 35 haftadayım malesef benim bebegimde öyle duruyor ve yan durdugu icin agrım oluyor ama benimki rahmim kalp şeklinde oldugundan öyle bebegin o şekilde dönmesinin zor oldugunu söyledi sizde böyle bi durum var mı
Ssenaa Nilirem hiç bilmiyorum 🤷♀️ Cok fazla baskı yapıyor buyuzden erken doğum riskim cıktı serviks uzunluğum 28 mm düştü karnım saçma sapan duruyor
Secil_zeynep Nilirem benimde rahmim kalp şeklinde kızımda son ana kadar beklemişti doktorum ama dönmediği için en son riske atmayalım diyip sezeryan önerdiği için öyle olmuştu sanırım bu ikinci hamileliğimde de aynı şeyleri yaşıcam
Esra_krc Ben de 36. Haftadayım bebeğim dönmemiş 40 a kadar bekleyelim dedi doktorum normal doğum istiyorum ama dönmezse sezaryen olacağım mecbur😏
Nurunannesiii12 Ssenaa o zaman yatıcam sen bebegin iyi olsunda normal olmazsa sezaryen le alirlar buja uzulme lutfen. Saglik olsun yeterki .riskli geçiyor belliki elimden geleni yaoiyosundur .
Nurunannesiii12 Ssenaa doğurunca rahat edersin aslında karnındaki kadar agrın olmaz. Sağlıkla.gelsin yeterki.unutursun bu gunleri
Melikeakkc Ssenaa sağ ve solda kaburgamda hareketleri artık net hissediyorum artık o kadar deliyor ki kaburgamı elimde biraz içer bastırınca kaburgamdan gidiyor yoksa çok acıtıyor
Nazeriskin 36+2 de muayene ye gitmiştim, doktor bebeğin başının aşağıda olup kanala yanlış girmeye çalıştığını söylemişti. Pilates topu üzerinde hareket çalışması önerdi ama bakalım işe yarayacak mı ?